top of page

תכניות ייחודיות

תמונת עתיד

בית הספר שואף להעניק לתלמידים ולתלמידות את הכלים והליווי שיאפשרו לבחור וליצור את תמונת העתיד המיטבית עבורם.​ התכנית כוללת ליווי אישי וקבוצתי בבניית תמונת עתיד בשנות התיכון ובשלוש השנים שלאחר סיומו, חשיפה למסגרות המשך, מתן כלים מעשיים לחיים עצמאיים ומפגשים עם בוגרים ובוגרות.

DSCF2195_edited.jpg

חונכות אישית

בנוסף למחנכת, לכל תלמיד ותלמידה יש בבית הספר מבוגר או מבוגרת משמעותי איתם הם נפגשים לחונכות קבועה פעם בשבוע. תכלית החונכות היא הקשר עצמו ותכנה נקבע בהתאם לכל נער ונערה. כל צוות בית הספר לוקח חלק בחונכות.

20210610_113627_edited.jpg
20230214_105318.jpg

דרך גאולה

מסע אתגרי במדבר בשיתוף עמותת ״דרך לוטן״. במסגרתו מעבירים הנערים והנערות ארבעה ימים  בקבוצות קטנות, כשכל הציוד עליהם, מלווים על ידי צוות בית הספר ומדריך או מדריכה מטעם העמותה. בנוסף מתלווה למסע איש או אשת טיפול. המסר המרכזי במסעות הינו- "אנחנו אחראים למה שקורה לנו ואנחנו מייצרים את המציאות שלנו״

IMG_20220328_110251.jpg

מרחבי בחירה

בית הספר מציע לתלמידים ולתלמידות הזדמנות לתרגל בחירה ולפתח כשרונות וחוזקות ממאיטנליגנציות מגוונות. מרחבי הבחירה מועברים על ידי צוות בית הספר ועל ידי מדריכים ומדריכות חיצוניים וכוללים: מוסיקה, גלישה, קונדיטוריה, תאטרון, כתיבה ועוד.

אסימונים

בית הספר מציע הכשרה בעצמאות כלכלית וחינוך פיננסי לאורך שנות התיכון. כמו כן, אנו מציעים ליווי בצעדים הראשונים בעולם התעסוקה כבני נוער. 

Screenshot 2023-09-28 at 16.09.58.png

כישורי חיים

מפגש קבוצתי שבועי העוסק בסוגיות של זהות, מיניות ומגדר. את המפגשים מנחים אנשי ונשות צוות מבית הספר והם מתקיימים לאורך כל שנות התיכון.

Screenshot 2023-09-28 at 16.08.00.png
עותק של IMG_0402_edited_edited.jpg

מכינת י״ב

מכינה חצי שנתית לתלמידי ותלמידות י״ב הכוללת הכנה לחיים עצמאיים, תהליכי פרידה וסיום, עיסוק בפערים חברתיים בחברה הישראלית. 

התלמידים והתלמידות לוקחים חלק בנייה והובלה של המכינה המתקיימת כחלק ממערכת השעות של בית הספר.

IMG_20231121_105316.jpg

ימי עיר

אנחנו יוצאים לימי למידה מרוכזים מחוץ לבית הספר, בכל שכבות הגיל ובמקצועות שונים כחלק מתכנית הלימודים הסדירה. ימי העיר כוללים ביקור במקום מחוץ לבית הספר, למידה במרחב אחר ופגישה עם אנשים רלוונטיים. ימי העיר נועדו בין היתר לייצר הקשרים רחבים ועמוקים ללמידה, לבסס את ההבנה כי ניתן ללמוד בכל מקום ובכל זמן, לאפשר לתלמידים בחירה והובלה בלמידה ולבסס את תחושת השייכות והבעלות במרחב העירוני.

bottom of page